اموزش تمامی فینیشر ها



نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اموزش تمامی فینیشر ها و آدرس amozeshwwe.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





I hear voices in my head,
They counsel me, they understand.
They talk to me.

You got your rules and your religion,
All designed to keep you safe.
But when rules start getting broken,
You start questioning your faith.
I have a voice that is my savior,
Hates to love and loves to hate.
I have a voice that has the knowledge,
And the power to rule your fate.

I hear voices crying.
I see heroes dying.
I taste blood that´s drying.
I feel tension rising.

I hear voices in my head,
They counsel me, they understand.
They talk to me, they talk to me.
They tell me things that I will do,
They show me things I´ll do to you.
They talk to me, they talk to me.

All the lawyers are defenseless,
All the doctors are diseased.
And the preachers are all sinners,
And police just take the greeds.
All you judges you are guilty,
All the bosses I will fire.
All your banks will have losses,
Politicians, all the liars.

I see darkness falling.
I hear voices calling.
I feel justice crawling.
I see faith has fallen.

I hear voices in my head,
They counsel me, they understand.
They talk to me, they talk to me.
They tell me things that I will do,
They show me things I´ll do to you.
They talk to me, they talk to me.

I hear voices crying.
I see heroes dying.
I taste blood that´s drying.
I feel tension rising.

I hear voices in my head,
They counsel me, they understand.
They talk to me, they talk to me.
They tell me things that I will do,
They show me things I´ll do to you.
They talk to me, they talk to me


 

توی سرم دارم صداهایی می شنوم

منو راهنمایی می کنند

می فهمنم

باهام صحبت می کنند

اعتقادات و دینت رو که داری

همه جمع شدند تا تو در امنیت باشی

ولی اگر اعتقادات بشکنه

تو به امیدت شک خواهی کرد

صدایی هست که می تونه نجاتم بده

نفرت به عشق و عشق به نفرت

صدایی دارم که دانا بودن رو نجات میده

و قدرتی که توانایی کنترل امید را دارد

صدای گریه می شنوم

میبینم که دلاوران می میرند

مزه ی خونی که در حال مردن است

احساس می کنم کشش داره بالا میگیره

همه ی حقوق دهنده ها دفاع کننده هستند

همه ی دکتر ها خودشون مریضی هستند

و همه ی واعض کننده ها بزهکارند

و پلیس هم که فقط رشوه میگیره

همه ی قاضی ها مجرمند ( گناهکارند )

همه ی رعیس هارو اخراج می کنم

همه ی بانکدار ها مال هاشون رو از دست میدند

و همه ی سیاستمدار ها دروغگو اند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 23 دی 1390برچسب:, ] [ 15:45 ] [ amin ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




statistics

IS